მთავარი



2019 სასწავლო წლის მეორე ჯგუფი


ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: tsulukidzenani@gmail.com


          1. მუშაობის დაწყება  22 იანვრიდან - 14  მაისის  ჩათვლით.
          2. შეხვედრების ხანგრძლივობა-1 სთ.                                               
          3. შეხვედრების რაოდენობა- კვირაში ერთხელ,  სამშაბათს (ისტის          ლაბორატორიაში)          
          4. სამიზნე ჯგუფი: V-კლასი.
          5. მოსწავლეთა რაოდენობა 5-10

წრის  სახელწოდება:    „უფრო მეტი საოფისე პროგრამების შესახებ“
წრის ხელმძღვანელი:    ნანი წულუკიძე
სკოლა: სსიპ ქალაქ თბილისის შოთა რუსთაველის სახელობის N112 საჯარო სკოლა
მიზნობრივი ჯგუფი: VI- კლასის მოსწავლეები,
მოსწავლეთა რაოდენობა 10.
შეხვედრის ხანგრძლივობა - 1 სთ
წრის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ კომპიუტერული უნარ-ჩვევების შეძენა განმტკიცება. თვალსაჩინოებების შექმნა და გამოყენება. იცოდნენ ისტ-თან დაკავშირებული ცნებები და ფლობდნენ შესაბამის ოპერაციებს და კომუნიკაციის ციფრულ საშუალებებს, გააცნობიერონ ისტ-ით სარგებლობის სოციალური, ეთიკური, გარემოს დაცვასთან და ადამიანურ ფაქტორთან დაკავშირებული პრობლემები, ყოველივე ეს დაეხმარება მათ აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესებაში და სხვადასხვა საგნების პრეზენტაციისათვის. 
მოკლე მიმოხილვა: წრის გეგმა მოიცავს საოფისე პროგრამების:ელექტრონული ცხრილებისა და საპრეზენტაციო პროგრამის პრაქტიკულად გამოყენებას (ცხრილების შექმნას,მონაცემების დამუშავებას, გამოთვლების შესრულებას, პრეზენტაციების შექმნას, სხვადასხვა შინაარსის და ფორმის სლაიდების შექმნას) წრის მუშაობა ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში კომპიუტერული უნარ-ჩვევის განმტკიცებას, მოსწავლეების მოტივაციის ამაღლებას. მათ განუვითარდებათ დამოუკიდებლად მუშაობის, ახალი ინფორმაციის მოძიების და პრაქტიკულად მისი გამოყენების უნარი. შევქმნით ბლოგს და განვათავსებთ სოციალურ ქსელში, სადაც აისახება წრის მუშაობა.  წრის ხანგრძლივობა: 2018-2019 სასწავლო წლის პირველი 16 შეხვედრა. თითოეული შეხვედრის ხანგრძლივობა ერთი აკადემიური საათი.


ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების წრის მეცადინეობის გეგმა 2018-2019 სასწავლო  წელი

თარიღი
თემის დასახელება
22.01.2019 
საორგანიზაციო საკითხები
წრის მუშაობის გეგმის გაცნობა
29.01.2019
Excell-ის დამატებითი ტექნიკის ათვისება
ცხრილის დიზაინიცხრილის გაფორმება Excel2016
05.02.2019 
გვერდის პარამეტრების განსაზღვრა; ბეჭდვისწინა დათვალიერება, დავთრის ბეჭდვა.
12.02.2019
ფორმულები და მათი სწრაფად გამოთვლა, ფორმულების გავრცელება.
19.02.2019
მონაცემების სორტირება და გაფილტვრა,
26.02.2019
 დიაგრამები და ელექტრონული ცხრილები
05.03.2019
სვეტებისა და სტრიქონების წაშლა და ჩამატება.
19.03.2019
ფუნქციები,  მზა ფორმულები, რიცხვების საშუალო არითმეტიკული.
26.03.2019
საპრეზენტაციო პროგრამა, სლაიდების ჩასმა, სლაიდის სურათებით გაფორმება.
02.04.2019
სლაიდებზე მუშაობა. სლაიდების თანმიმდევრობის შეცვლა, ცხრილის ჩასმა სლაიდში, სმარტის ჩასმა.
10.04.2019
პრეზენტაცია, ჩვენების რეჟიმი.
16.04.2019
ანიმაცია. სლაიდებს შორის გადასვლის ეფექტები.
23.04.2019
ანიმაციები და ფიგურები, სლაიდების შეცვლის ავტომატიზაცია.
30.04.2019 .
საპრეზენტაციო დოკუმენტის დიზაინი, დიზაინის თემები, სლაიდების ფონი.
07.05.2019
დიაგრამები პროგრამა MSPowerPoint-ში;
14.05.2019
საპრეზენტაციო პროგრამაში მომზადებული თემა: „საქართველო ტურიზმის ქვეყანა“









































ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების  წრის   სამუშაო  პროგრამა/განრიგი  

                        ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: tsulukidzenani@gmail.com



          1. მუშაობის დაწყება  22 სექტემბრიდან - 25 დეკემბრის  ჩათვლით.
          2. შეხვედრების ხანგრძლივობა-1 საგაკვეთილო აა.                                               
          3. შეხვედრების რაოდენობა- კვირაში ერთხელ, სამშაბათს (ისტის ლაბორატორიაში)          
          4. სამიზნე ჯგუფი: V-კლასი.
          5. მოსწავლეთა რაოდენობა: 10-15

წრის  სახელწოდება:    „ისტ-ი ჩვენს ცხოვრებაში“
წრის ხელმძღვანელი:    ნანი წულუკიძე
სკოლა: სსიპ ქალაქ თბილისის შოთა რუსთაველის სახელობის N112 საჯარო სკოლა
მიზნობრივი ჯგუფი: V- კლასის მოსწავლეები,
მოსწავლეთა რაოდენობა 15.
შეხვედრის ხანგრძლივობა - 1 სთ
წრის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ კომპიუტერული უნარ-ჩვევების შეძენა განმტკიცება. თვალსაჩინოებების შექმნა და გამოყენება. იცოდნენ ისტ-თან დაკავშირებული ცნებები და ფლობდნენ შესაბამის ოპერაციებს და კომუნიკაციის ციფრულ საშუალებებს, გააცნობიერონ  ისტ-ით სარგებლობის  სოციალური, ეთიკური, გარემოს დაცვასთან და ადამიანურ ფაქტორთან დაკავშირებული პრობლემები, ყოველივე ეს დაეხმარება მათ აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესებაში და სხვადასხვა საგნების პრეზენტაციისათვის. 
მოკლე მიმოხილვა: წრის გეგმა მოიცავს საოფისე პროგრამა ტექსტური რედაქტორის პრაქტიკულად გამოყენებას (ბუკლეტების, კროსვორდების შექმნა სხვადასხვა საგნებში) წრის მუშაობა ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში კომპიუტერული უნარ-ჩვევის განმტკიცებას, მოსწავლეების მოტივაციის ამაღლებას. მათ განუვითარდებათ დამოუკიდებლად მუშაობის, ახალი ინფორმაციის მოძიების და პრაქტიკულად მისი გამოყენების უნარი. შევქმნით ბლოგს ასევე განვათავსებთ სოციალურ ქსელში სადაც აისახება წრის მუშაობა.  წრის ხანგრძლივობა: 2018-2019 სასწავლო წლის პირველი 16 შეხვედრა. თითოეული შეხვედრის ხანგრძლივობა ერთი აკადემიური საათი.


ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების წრის მეცადინეობის გეგმა
2018–2019 სასწავლო  წელი
მეცადინეობის  ხანგრძლივობა ერთი საგაკვეთილო საათი


22.09.2018 
საორგანიზაციო საკითხები
წრის მუშაობის გეგმის გაცნობა
25.09.2018 
ტექსტური რედაქტორის გამოყენება  
ტექსტის ფორმატირება ფონტის
პარაგრაფის ფორმატირებასტილის განსაზღვრა;
02.10.2018 
გვერდის პარამეტრების განსაზღვრაბეჭდვისწინა 
დათვალიერებადოკუმენტის ბეჭდვა.
09.10.2018 
აბზაცები.  ტექსტის გასწორება, სააბზაცო შეწევა. აბზაცებისა დ ა სტრიქონების დაშორება. აბზაცების მარკირება და დანომვრა
16.10.2018 
აბზაცების ჩარჩო და ფონი, ფურცლის პარამეტრები, ფურცლის მინდვრები.
23.10.2018 
სიმბოლოებისა და ფორმულების ჩასმა.
30.10.2018 
მეხსიერების ბუფერი და მისი გამოყენება;(კლიპბორდი)

06.11.2018 
ფიგურები, ფიგურების დაფორმატება Format მენიუ
13.11.2018 
ფიგურების ურთიერთმდებარეობა და ფიგურების დაჯგუფება.
20.11.2018 
 მისალოცი ბარათების დამზადება ტექსტურ რედაქტორში
27.11.2018 
დოკუმენტში ცხრილის ჩასმაგაფორმება და დიზაინი
04.12.2018 
დოკუმენტში წყლის ეფექტის გამოყენება
11.12.2018 
დოკუმენტის სტრუქტურის განსაზღვრა
 სარჩევის დასანიშნეების  შექმნა.
14.12.2018 .
ჰიპერბმულების შექმნადოკუმენტში გადაადგილება;

18.12.2018 
ინტერნეტიდან სურათებისტექსტების გადმოწერა და დოკუმენტში ჩასმა.
25.12.2018 
კროსვორდების შექმნა და დამზადება სხვადასხვა საგანში.

No comments:

Post a Comment